matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Irritation !

Kategori: Dagens Ord

Sitter här o känner hur irritationen inom mej börjar växa ! Va fan hände lixom ?? Med allt ? Är det jag eller är de alla andra ?? Jag fattar nada som vanligt !! Har lust o trycka upp vissa människor mot väggen o be dom tala sanning o bara berätta .. Även om de gör ont o jag blir sårad ! Hellre de än att gå i ovisshet !! Kanske blir jag glad .. Kanske inte ! Men bara allt kommer fram om varför allt är som de är så skulle många frågetecken försvinna ur mitt liv och jag skulle dessutom kunna släppa allt o gå vidare .. Några saker är flera år gamla .. Sen finns de ju dom nya också ! Men jag vill bara att allt ska fram ... Från dej , dej , dej , dej , och dej !

Ca 8 timmar kvar på mitt 14 timmars pass idag .. Sen hem o ta en dusch o svepa vin .. Med nån människa lr själv .. Skiter i vilket ! Ska ha mitt vin ja !! Lr skiter i vilket gör jag väl ändå inte ?! Alltid trevligt med sällskap ju !! ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: