matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Min helg .....

Kategori: Dagens Ord

Förlåt för dålig uppdatering ... I fredags jobbade jag ju hela dagen sen cyklade jag hem o la mej i sängen o kollade på Nip/Tuck ...



Igår va jag hem till Fannie o firade henne o Sanna :) Trevlig kväll .. Senare på kvällen tog jag o Madde en taxi till Sjöbacken där vi skulle träffa pappa o Karina ... Blev en massa drinkar o snack där :) Trevligt värre lixom .. Efter att Sjöbacken hade stängt så gick jag , Madde , Erik o Micke hem till Micke eftersom vi hade tänkt o fortsätta o dricka .. Madde somnade ganska fort i soffan .. Efter en liten stund så somnade Micke också .. Där satt jag o Erik o drack grogg , lyssnade på musik , dansade o snacka en massa .. Sen gick Erik hem o jag somnade i soffan med dom andra två :d



Idag har jag känt mej typ död hela dagen !! Har varit hemma hos pappa o Karina hela dagen ... Käkat god mat , slappat , lekt med pappas Ipad o snackat lite skit :D Sen när jag väl tog mej i kragen vilket va flera timmar senare så gick jag hem .. Då intog jag soffan på en gång !! Har kollat på Nip/Tuck o segat på fb ... Tänkte väl lägga mej i badet snart också .. Skööönt sörröduru ;)

Aja en dålig uppdatering men de e ju en uppdatering iaf ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: