matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Städa på sin enda lediga dag i veckan ?

Kategori: Dagens Ord

Hmm .. Ska städa o diska lite nu .. Men vart finns orken ?? Inte vill man väl göra sånt hära på sin enda lediga dag i veckan elle .. Men ett måste !! Typiiiiskt ! Börjar bli hungrig också .. Har inte käkat nå frulle :/ Kanske dags o göra de snart .. Om ca 45 minuter kommer Madde hit .. Då ska vi åka o hämta en lite större tv till min lägenhet ;) hehe .. Den jag har nu ser ju ut som en liten dataskärm ! haha ... Tack Madde för att jag ska få låna tvn ;)

Halv sex ska jag ha hunnit städa , diska , bytt tv , duscha och fixat mej för då ska jag vara vid Sundsbron o möta upp Moa ! Så ska vi cykla hem t mamma o käka tacos !! ;d Skit längesen jag käka tacos nu !! Aja .. Kanske dags o börja göra nått åt mitt hem nu !

Världens finaste lillsis <3 Moa <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: