matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Oh . Vilken tur att nettan ringde mej i mo...

Kategori:

Oh . Vilken tur att nettan ringde mej i morse . Jag har tydligen stängt av larmet i sömnen ! De är inte likt mej . Jag brukar ju lixom vakna av första vibrationen . Så sov över lite o fick hoppa upp ut sängen , slänga ner alla grejer i väskan , klä på mej o cykla iväg t jobbet . Stress stress stress ! Kom i tid till jobbet iaf :) de e ju bra jobbat av mej tycker ja . Men oftast när man får hoppa upp sådär på morgonen så blir ju hela dagen förstörd ! Hoppas att den inte blir de eftersom jag ska jobba till elva ikväll . Åh längtar redan tills jag slutat o får cykla hem o lägga mej !! Mår illa gör jag också :( blä ! Aja lär wörka nu ja . Vi hörs Fuckface ;) puss puss Tildan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: