matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Lite tid över ...

Kategori: Dagens Ord

Sitter på jobbet i vanlig ordning .. Har lite tid över så tänkte skriva några rader :) Trött som ett jävla djur e jag just nuuuu .. Somnade väl vid halv tre nån gång inatt .. Sen vaknade jag väl vid nio tiden i morse pigg som en lärka ! Ringde runt till lite folk .. Men ingen som ville prata i telefon med mej ... Efter tio nån gång ringde syster upp iaf :) Pratade med henne typ en timme eller nått .. Sen somnade jag om ! När jag vaknade efter ca en timme så kom syster förbi o hämtade upp mej o vi åkte o gjorde några ärenden som vi hade bestämt oss för o göra idag .. Sen åkte vi o hälsade på Jennifer , Leo och lilla Bob en sväng innan vi åkte hem till Johanna .. Hon o Hellen drog ganska fort för att dom skulle ut på en prommis .. Jag stannade kvar eftersom jag snart skulle börja jobba .. Började ju att jobba 17.15 idag ... Skönt med en kort dag .. Sen e jag ju ledig i morgon !! Ännu skönare ;d hehe ..

Bob <3

Längtar tills klockan blir 23 och syrran skjutsar hem mej så jag får sova ! Men som vanligt kommer jag väl inte o somna direkt ... Mys-sjuk som en jävla blå kines är jag idag också !! Kramar vill jag haaa ..!! I morgon ska jag ju hem till mamma o då ska de kramas utav bara fan !! Mys pys !! Men lite manlig närhet skulle inte sitta helt fel ;) hehe .. Aja nu lär jag jobba vidare !

Mys-sjuk !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: