matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Just nu ligger jag i sängen hemma hos sis ...

Kategori:

Just nu ligger jag i sängen hemma hos sis med henne o myser till filmen IngenKanÄlskaSomVi ! En gammal klassiker ;) hehe . Blir o sova här inatt igen . Skönt o slippa sova själv ! I morgon blir de jobb igen . 16-23 . På torsdag 17.15-23 . På fredag är jag ledig men ska hem till mamma på tacoskväll eftersom Moa kommer ;) mys syster . Blir som förr i tiden när hon va liten så käka vi alltid tacos på fredagarna när hon kom till oss . Sen blir de väl lite mys med hela familjen . Minus johanna eftersom hon jobbar :( på lördag blir de jobb 15-23 och söndag 15.30-23 . Sen har jag ledigt vad jag vet tills på fredag . Skönt . Men tror inte de kommer o bli så . Men man kan ju alltid hoppas på nån ledig dag iaf ;) aja nu ska jag va social med sis ;) puss puss Tildan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: