matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Dåligt mätt fröken poulsen e nu då ! Blev ...

Kategori:

Dåligt mätt fröken poulsen e nu då ! Blev sen lunch/middag idag . Nudlar o tonfisk . Namnam . Men åt lite för fort och dessutom tror jag att jag åt lite för mycket så känns som att jag är gravid . Haha . Blev ingen ensam natt för mej heller ;) syster hänger med hem o sover när jag slutat . Sweet ;) blir sängen direkt då eftersom hon ska upp o jobba 7.30-23 passet . Själv får man ju sova hela dagen om man vill ;p men ska försöka komma upp i skaplig tid så jag kan dra iväg t maggan o sy lite leggings sen tänkte jag hälsa på Annica o barnen ;) ja örjan också då :p haha . Va nå mer jag skulle göra i morgon också .. Men va fan va de ? Får jag tiden så tänkte jag hälsa på eve o mosters busungar också ! :-D äh vi hörs sen lr nått fuckers ;) puss puss Tildan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: