matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Mina dagar !

Kategori: Dagens Ord

Alltså förlåt !! Skit dålig uppdatering dom senaste dagarna .. Men har känt att jag inte har orkat .. Har inte blivit så mycke sömn i helgen .. Men nu har jag äntligen sovit in mina timmar ;P haha .. Sov skit länge idag .! Minns inte när jag sov så länge sist ! Jobbade ju lördag och söndag i helgen iaf .. Och i torsdags blev de ju firande av Niklas som ni vet .. Jag , Niklas o Sanna tog tåget in t Gävle o sen vidare hem t Niklas .. Nicole , Meijer och Nina kom dit .. Nicole o Meijer åkte hem vid tolv .. Men kul o träffa sötnosarna en sväng iaf ;) Madde kom på efterkälken vid halv tolv o hänkade på oss ut ;D Wohooo ! Fylla fylla fylla ! Blev ca 4 timmars sömn den natten ! Sen så sov ju jag o Madeleine hos Niklas .. O han vaknar ju alltid så jävla tidigt o är huuur pigg o glad som hellst .. Vill man vakna med de när man mår skit själv ?? Nej ! Men älskar min Niklas ändå ja ;) Så van med de dära ! haha ..

fredagen kom Skogh o Rasmus o hämtade upp mej o sen åkte vi vidare mot Valbo .. Mådde jag bra ?? Nej ! Oooh va dåligt jag mådde ! Sen vidare hem mot Ockelbo där vi hämtade upp Pontus o drog t Systemet en snabbis ... Efter de skjutsade dom hem mej .. Och jag kände att jag ville självdö i sängen .. Men icke ! Jag gick t Preems o häll Madde sällsis ett tag när hon jobba .. Sen när hon slutat så kom hon hem t mej o vi tog ett glas vin . Pontus o Skogh kom också förbi . Vi spelade kort , rökte o snacka en massa :) De va trevlans .. Värre va de för mej dagen efter ..

Lördagen bestod av jobb jobb jobb ! 15½ timme .. Sen blev de o cykla hem o kolla på tv , prata en massa i telefon , facebooka , bada , kolla på film ! Även fast jag va så grymt jävla trött så somnade jag inte förns jätte sent iaf !

Söndag va de jobb igen .. Fast började inte förns fyra tack o lov ! Kände mej ännu tröttare på söndagen ! Men när kvällen kom så blev jag piggare och när jag slutade så va jag jätte pigg ! Grannen från 6an (Bengtsson) kom förbi på en cigg sen drog han hem ! Kollade på film o messade en hel del ;D Ända tills att jag somnade där mitt i nån gång ! haha ..

Som sagt så sov jag länge idag .. Låg kvar i sängen jätte länge också .. Sen blev röksuget för starkt så jag gick t Preems o köpte cigg .. När jag klev utanför min port ser jag att fågeljävlarna har dragit ut mina sopor på hela min jävla altan !!! Orkade inte ta de då så jag gick t macken istället ! När jag kom tillbaka plockade jag ihop de värsta ! Madde kom förbi här på en cigg en snabbis ... Sen kom Skogh och hans söta dotter Tindra en sväng också :) När dom hade åkt så tog jag en promenad hem till syster o hämtade femte säsongen av Nip/Tuck ! Pratade med Nettan hela tiden under promenaden .. Jävlar vad vi har gjort sattyg i våra dagar !! haha .. Men roliga minnen får man ju av de ;d haha .. Grannen från 6an kom förbi på en kaffe här på kvällskvisten :)

Nu är man ensam igen så tänkte väl slänga mej i sängen o glo på Nip/Tuck nu då !

JAG ÄR SUGEN PÅ TÅÅÅÅRTAAAAA ! Ge ma !! ;d haha ...


Där har ni min skit som har hänt dom senaste dagarna !! Kul va ?? Nä inte vidare kul läsning kan jag påstå ! Men ändå läser ni skiten ;d haha ... Ni är snälll ni som är intresserade av mitt liv ;d Puss på er <3

Nip/Tuck incoming !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: