matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Illamående !

Kategori: Dagens Ord

Igår blev de  ju film o mys .. Sen inatt ringde Tc vid halv tre tiden .. Sovsällsis sov för fullt o jag prata i luren med Tc typ 1½ timme ! De va trevlans .. Många roliga minnen kom på tal !! haha .. Somnade väl vid halv fem i morse .. Sen ringde första klockan vid halv sex ... Skickade upp sovsällsis ur sängen vid sex så han inte skulle missa bussen t jobbet .. Sen la jag mej o facebooka till typ halv åtta .. Somnade om .. Oh så skönt de va ! Vaknade vid halv tolv av att Nettan ringde .. Sen kom Stina & Turbo förbi på en cigg o snacka lite ... När dom hade gått gick jag o la mej i sängen igen o slog på en film .. Mådde så jävla illa så jag somnade om ! Vaknade senare o mådde fortfarande illa .. Somnade om lika snabbt igen .. Jobbigt o må illa ju :( Vid halv fem ungefär ringde Niklas o sa att han skulle komma förbi på en kaffe så fort han kommer t Ockelbo .. Då hade jag redan vaknat till o låg halvt o kolla på film .. Pratat i luren , lagt patiens o facebooka ! Niklas va nyss förbi på kaffe o cigg ... Vi står emot de kalla vädret o satte oss ute o drack kaffe o rökte ;d haha ... Kallt med trevligt .. Han drog iväg t jobbet o jag ligger i sängen igen o mår illa o fryser ... Nettan kommer väl hit om typ 30 min eller nå .. Så ska vi må illa tsm .. O kanske ta en promenad !



Va fan .. De e fredag kväll ! Vad händer ?? Jag vill göö nå !! Sjukt tråkigt inlägg !! Orkar inte engagera mej ... Men nu vet ni iaf om min skit dag ! Kanske skriver senare !! Hoppas att sovsällsis kommer ikväll ! Mys o sova med honom ju ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: