matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Trökgöra !

Kategori: Dagens Ord

Namn: Matilda Poulsen
Piercingar: Typ 3 i öronen , 1 i tungan & 1 i börstvårtan !
Tatueringar: Ja en hel del .. De flesta fylletatueringar dock :/ Ska man räkna alla var för sig så e de väl typ 16 tror ja ! Sugen på o göra en ny nu ! Nykter såklart ;)
Längd: Typ 1.66 tror ja
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Nu har jag mörkbrunt .. Orginal ljusbrunt !
Fräknar: Jopps de har ja :)
Kär? Nä inte just nu .. Men man kan ju bli ;)
Önskar du att du bodde någon annanstans? Absolut !
Vilket schampo använder du? Olika . 
Vad är du rädd för? Grodor , fåglar , mörker !
Gillar du berg- och dalbanor? Nä inte när man får åka uppochner ! :/

Senaste...
Filmen du hyrde? Hur inte film .. Så de minns jag inte eftersom de va sjukt längesen !
Filmen du köpte? Ja du ? Kan kanske var What Happens In Vegas för ngra årsen !
Låten du hörde: Promoe - Problem
Låten du laddade ner? Ja du de va ett tag sen men måste vara .. DJ Felli Del - Boomerang ft. Akon, Pitbull , Jemaine Dupri

Personen du ringde? Nicole
Personen som ringde dig?
Syrran 
TV-program du såg? Arga Snickaren 
Person du tänkte på? Izabelle <3

Favorit...
Låt: Jag e ju allätare i musik o har många favoriter ;d
sak att göra: Umgås med nära o kära <3

Sport: Basket
Kläder: Min älskade Onepiece ;D
Film: Ja den va svår ?! Har många olika favoriter !
Bil: Jag gillar STOOORA bilar ;d
Serie: Nip/Tuck , Sons of Anarchy , Andra Avenyn .. typ !

 

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Men jaaaaa !
Gråtit över en flicka? Men jaaa . Inge kul o bråka med sina vännor ju !
Ljugit för någon? Klart jag har ! De har väl för fan alla !!!
Varit i slagsmål? Tyvärr ja !
Blivit arresterad? Hmmm .. Jopps !
Träffat någon från internet IRL? Nä inte ngn jag inte känt innan .. Inte vad jag minns iaf ;d 

Antal…
Gånger du varit kär? En gång !
Gånger ditt hjärta brustit? Mitt hjärta e fortfarande helt tills den dagen jag dör !
Hjärtan brustet på grund av dig? Nä så vitt jag vet så lever alla !
Tjejer du kysst? Håller ju inte räkningen ..
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Inte en aning ! :O Har hänt iaf ;D

Senaste…
Boken du läste? Den långa vägen ut ur helvetet . Marilyn Mansons bok :)
Personen du fick e-mail av? Jeanette från WorkForYou
Personen du fick brev av? Försäkringskassan :@
Personen du fick sms av? Mamma
Personen du kramade? Niklas
Personen du kysste? Ha .. Ja den karamellen kan du suga på ;P
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Ojoj .. Eftersom hela min familj e splittrad i olika familjer så va de heeemskt längesen ! Sist va nog när johanna , eve , pappa , mamma & jag var en hel familj ! Alltså många många årsen !
Saken du köpte? Cigg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: