matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Träffar jag fel killar ? ;O

Kategori: Dagens Ord

Wörkar just nu ... Ont i huvet som faaaan ! Och trött som ett as :( 4 timmar kvar sen får jag gå hem .. Får sovsällsis inatt igen ;D Wohooo ! Va ju skit rädd igår när vi gick o la oss .. Lät en massa o han gjorde de inte bättre genom o skrämma upp mej sådär !! Nä man ska vara snäll mot Tildan !!! Så de så ;d haha ..

Hittade en massa gamla mess som jag skickat från en internetsida förut .. De va väldigt rolig läsning !! ;D haha .. Förstår dock inte hur jag kunde vara så snäll mot vissa killar som jag såhär i efterhand vet behandlade mej som skit !! Fy fan vad irriterande .. Jag tog verkligen bara massa skit från dom 2 . Idioter !! Tack o lov e dom ute ur mitt liv och jag har ingen kontakt med dom .. Har inte haft på ngra år ! Lr jo den ena har väl hört av sej nån gång ibland .. Men inte ofta tack o lov ! Alltså de jävligaste va ju att dom visste att jag fanns där även fast dom va så dum mot mej .. Hur fan tänkte jag ??? Nä blir fan irriterad o arg på mej själv !! Matilda Tildan Poulsen ska aldrig mera ta sån där skit från en enda jävla kille !!!!
Hej hej Loik & Greven :) Nu vet jag att ni läser min blogg era slödder ;P haha !! Fortsätt med de vettja ;D

Nu lär jag wörka !
Vi hörs Fuckface ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: