matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Söndag !

Kategori: Dagens Ord

Idag har jag sovit halva dagen .. Sen pratat lite i telefunkan innan jag tog cykeln hem t mamma .. Johan o Marie va där på besök .. Mamma o lillebror hade bakat bullar så vi fikade och snackade lite .. Sen gick Johan o Marie hem .. Mamma och jag snackade lite medans hon gjorde mat ... Blev bjuden på söndagsmiddag där hemma :) Göttans som fan .. Baconlindad köttfärslimpa , potatis o sås !! Ååååh skoja inte va gott de va alltså .. Sen blev de mys i soffan med mamma o Theo innan jag cyklade hem .. Har kollat på tv o läst lite bok ... Nu e sovsällsis äntligen här igen .. Myyyys ;D Så nu ska vi väl slänga oss i sängen .. Båda e trött så vi kommer nog somna ganska snabbt ikväll !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: