matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Nettan kommer hem snart ;D

Kategori: Dagens Ord

Hmmm .. Jag va trött där vid 20-21 tiden .. Men nu e jag inte de längre ... Fan då ! Hoppas att jag somnar tidigare än igår iaf ... Somnade vid halv sju tiden i morse :/

Längtar som fan till nästa vecka .. För då kommer Nettan hem i en hel vecka !!! Gud vad bus vi ska hitta pååå .. Och den 14efredag ska vi dricka lite alkohol o hitta på ännu mer bus ! haha .. Shit de kommer o sluta illa de här Nettan ;d haha .. Du (Nettan) + Jag = Kaos ! haha ..

Inte den charmigaste bilden på mej o Nettan men va den enda jag kunde hitta när vi kolla in i kameran ;d haha


Den här kanske e bättre på oss ;d haha


Aja va bara de jag ville säga nu ... Min kväll består av film , facebook o sms såklart ;)

Kommentarer

  • nettan säger:

    Snart så :D!!! Bara helgen kvar typ.. Saknar dig oxå vettu <3! MASSA tok o bus.. As kul ju :D

    2011-10-07 | 17:06:08
  • Andersson säger:

    Då är det BÄVERHOJT som gäller ;)

    2011-10-07 | 23:35:51

Kommentera inlägget här: