matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Natti

Kategori: Dagens Ord

Kom hem från jobbet så kom grannen från 6an förbi på kaffe o cigg .. Han gick hem strax efter tolv .. Då bytte jag om o gick t sovsällsis ;) va där i nån timme sen lära jag gå hem !! Hade hellre stannat med sovsällsis !! Tycker om o sova med honom ja ;) Gos !!! Aja nu ligger jag i sängen o kollar på The A-Team .. Men ska nog slå på Hitta Nemo istället o försöka somna till !

I morgon blire systemet åsså blir de födelsedagsfirande av Annica på kvällen som fyller 25 på söndag ;D Wohooo !! Kommer bli en jävla full Tildan i morgon kan ja tänka mej .. Annica o Örjan e duktig o få mej full dom :P höhö ... Nä men försöka somna nu då !!!

Natti natti alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: