matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Mys med mej själv !

Kategori: Dagens Ord

Gick hem t mamma .. Fick välja vad vi skulle äta ;D Jag valde pannkakor idag ! Göttans sörröduru ;) Proppis blev jag iaf .. Sen åkte mamma iväg för hon skulle spela tennis . Jag satte mej o kolla på tv o lillebror satte sej vid datorn .. Han va inte vidare social så jag gick hem t mej efter en liten stund ..


Pratade med min älskling Nicole i telen efter vägen .. Väl hemma igen så har jag tänt en massa ljus o myst ner mej i soffan ! Hade räknat med film-mys ikväll men de blev ändrade planer dock ;/ Får hoppas att de blir nån annan kväll istället ;)


Shit vad de blåser ute ;O Läskigt värre ... Blir nog ingen kvälls/natt promenad för Tildan idag elle ! Tänkte faktiskt försöka o somna i någorlunda annorlunda tid ikväll ! Wisch me luck ;)
I need it !!

Aja i morgon är de fredag .. Inga planer över huvud taget .. På lördag äre de jobb 7.30-10 bara .. Sen e man ledig igen ! Trökboll ... Och inga andra planer på lördagen heller ... Trökboll 2000 !

Nä nu ska jag kolla på Sol , fest och oroliga föräldrar !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: