matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Men varför sover jag inteeee ???!!!!

Kategori: Dagens Ord

Varför sover jag inte ?? Har vart såhär i flera dagar nu ... Vaken hela jävla natten o somnar inte förns på morgonen ! Dock blir jag nog vaken längst idag .. Hinner ju lixom inte somna innan halv sex nu tror jag .. Ont i huvet har jag också ... Fast jag har tagit en treo ! Kanske ska ta en till ? ;O

Hade rolig sms underhållning inatt iaf ! haha .. Kul o skrämmas lite ;d Mohahahaaaa ! Är dock lite rädd för vad de blir för hämd ;O Man ska vara snäll mot Tildan ;d Så de så !!! ;D

Nä nu ska jag gå ut o ta min sjuttioelfte nattcigg sen en treo ... Efter de ska jag försöka sova för sjuttioelfte gången !!! God morgon på er alla andra och natti natti på mej ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: