matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Gävle !

Kategori: Dagens Ord

Jahapp .. Om ca en timme går mitt tåg .. Ska plocka lite här hemma sen tar jag en promenad fram för att ta ut pengar till tåget o sen bär de av in mot Gävle !! Blir o träffa Nicole o barnen också när jag kommer in ;) Gud va längesen jag träffade goungarna Melvin & Melanie !! Ska väl försöka hinna med o träffa nå mer folk också ;D Orkar inte stressa o flänga runt heller .. Är ju faktiskt meningen att vi ska mysa , dricka vin o käka gott ! Men äre nån som vill/har tid o träffas så e de bara o höra av er ;)

Har pratat med virrpannan Madeleine i luren också .. Hoppas hon hoppade på rätt tåg nu ;d haha .. Håller tummarna för att hon också kommer in t stan sen o umgås med mej o Niklas !! Och i morgon blire bad o vinmys här hemma hos mej ! Klart man måsta ha sånt när Madde kommer hem ;)

Aja vi hörs sen eller nått fuckface ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: