matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Telefunkan ;)

Kategori: Dagens Ord

Har väl spenderat två timmar i luren med Nettan .. Och nu avbröts de :( tänkte plocka fram tvätten så de e klart tills min tvättis börjar klockan fem ! Slänga in två maskiner då sen fram o handla lite käk o sen hem o diska upp mitt berg !!! Ikväll kommer Niklas hit o sover ;D

I morgon blir de jobb .. Sen kommer Gos hit o sover !! Känns som att vi inte sovit med varandra på evigheter ..

Ett beslut har fattats iaf .. Alla kan vi göra misstag .. Hoppas att de aldrig mer händer bara ... Jag ska försöka glömma de som hänt och vi ska fortsätta att träffas ! Jag trivs med honom och vi får se vart de här leder .. Nu hoppas vi på de bästa bara ... Och att jag ska kunna känna tillit och inte oro hela tiden ! Håller tummar o tår för att de här är rätt beslut o att de blir bra !!

Skriver väl kanske sen ! Men ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer

  • Hannah säger:

    vi står alla på din sida. å älskar dig å stöttar dig om de skulle vara nåt! <3

    2011-11-09 | 15:45:00

Kommentera inlägget här: