matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Ligger i sängen nu efter en dusch .. Helve...

Kategori:

Ligger i sängen nu efter en dusch .. Helvete vad skönt de va !! Min snälla syster skjutsa hem mej från jobbet idag !! Tur jag hade (; tack för skjutsen sis <3 har skrivit lite med gos också ! Förhoppningsvis kan han komma o sova här i morgon .. Tycker inte om o sova själv ja ); och jag sover fan bäst med honom här bredvid (; I morgon när jag vaknar så är de härliga fredag .. Då blir de ett besök på solarieöarna (eftersom jag ser ut som ett liiik) och glasbanken (ja de måste jag väl inte förklara !! Jag e törstig helt enkelt ;p) !! Höhö .. Nä sova nu så de blir fredag , helg och mys med gos (; Natti natti alla söta o salta ;) puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: