matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Förlåt för dålig uppdatering mina underbar...

Kategori:

Förlåt för dålig uppdatering mina underbara läsare .. Åkte in t stan i fredags iaf .. En snabbis på stan men Hannah innan vi drog hem t henne .. Johannes kom efter en liten stund (; vi drack , lyssna på fjortismusik , pratade o rökte sjuhundra cigg tror ja ;P haha .. Blev en kväll på Heartan med alldeles för lite minne .. Sen blev de efterfest hos Hannah .. Åkte hem med kvart över fyra tåget igår .. Ringde Towe o vi drog t Atalanta o tjocka lite innan vi gick t Ica o handlade med oss gotta hem (: här hemma kollade vi på Masjävlar (; sen gick Towe hem eftersom hon skulle upp tidigt o jobba i morse .. Jag satt upp ett tag till o sen blev de sängen .. Trött tjej igår alltså !! Vaknade 6 i morse o va pigg som en lärka .. Funderade på om jag skulle ringa syster o kolla om jag kunde ta hela jobbpasset .. Men jag sket i de o låg kvar i sängen o kolla på film innan jag klev upp vid halv elva .. Kollade på tv i käka frulle .. Sen kom pappa o Nettan o skjutsa mej t jobbet eftersom de spöregna !!! Jobbade 13-23 idag .. Började gå i den hemska blåsten hem men hade turen att Sanna o Fannie åkte förbi mej vid kyrkan (; så dom va snäll o vände o skjutsade hem mej (; nu ligger jag halvdöd i soffan o glor på tv .. Blir sängen snart .. Ja de va ett väldigt tråkigt inlägg men nu fick ni veta vad jag gjort dom här dagarna .. Lr inte allt .. Men lite iaf (; ha de alla söta o salta (; Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: