matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Blev ingen promenad för mej .. Jennifer va...

Kategori:

Blev ingen promenad för mej .. Jennifer va ju först här en sväng o sen kom Fannie förbi på en rök o lite snack .. Strax efter att hon åkt så kom sovsällsis o hans söta dotter förbi .. Vi käka lite popcorn o snacka lite allmänt bara .. Grannen från 6an kom också :) efter ca en timme åkte sovsällsis o hans dotter hem .. Grannen stanna kvar o vi kolla på tv o snacka lite skit :) men nu gick han precis hem så nu e man ensam igen :/ Skickade med sovsällsis mitt internet så man kan få tag på honom på fb iaf eftersom han inte har nån telefon nu O inge internet hos sin mamma .. Har även beställt ett kontantkort åt honom idag också tänkte jag låna ut min gamla lur t honom .. Så hoppas att de går fort för kortet o komma .. Får spunk när jag inte kan få tag på honom ju !!! Blev inge allvarligt snack med honom idag .. Kändes fel när dottern va med .. Men får ta de sen när vi e ensamma ist ... Aja nog om de .. Nu ska jag kolla på filmen på 3an :) Ha de alla söta o salta ;) Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: