matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Blev diskning , städning o besök av Niklas...

Kategori:

Blev diskning , städning o besök av Niklas o Towe idag (: när Towe skulle gå t jobbet så tog jag sällsis med henne fram o handlade .. Sen gick jag hem o städade klart och tog en dusch .. HAN kom förbi en snabbis med hade bilen igång o en kompis med sej .. Så blev noll prat typ .. Men äntligen har jg mitt internet igen och kan betala räkningarna (: när han åkt så ringde Stina oh kom hit .. Vi pratade massa och sen tog Stina ett bad (: hon va här i ngra timmar innan hon gick hem här vid tio tiden .. Jag har lagat matlåda tills i morgon då jag jobbar 7.30-23 .. Så snart blir de att plocka fram kläder tills i morgon o skriva lapp till mej själv så jag inte glömmer ngt :P hmmm .. Känner mej hemskt jävla nya sjuk nu !! Men ensam som man är så får man snart lägga sej SJÄLV i sängen !!! Kanske skriver nått sen annars skriver jag väll nån rad i morgon !! Ha de alla söta o salta (; Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: