matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Alltså jag kan inte annat än älska Viber o...

Kategori:

Alltså jag kan inte annat än älska Viber o Skype .. Har nyss pratat lite skit med Madeleine o vi delade med oss om helgens bravader ;9 höhö ... Längtar tills hon kommer hem !!! Kommer få en kväll med julbord o fylla med henne då (; fan va härligt !!! Synd att hon bara kan stanna under helgen ... Ville ju ha henne hemma längre ju !!!! Funderar på o dra t Oslot över nyår o fira de med henne där (; Lär kolla över ekonomin o hur mycket de kostar för mej att köra en resa tur o retur .. Men de skulle vara fett kul !!!! (; ca 4 timmar kvar på dagens pass .. Sen kommer de bli sjukt skönt att komma hem !!! Kanske skriver nån rad senare (; vi hörs fukers !! Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: