matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Fredag den 13e !

Kategori: Dagens Ord

De har dock inte hänt ngt för mej än idag fast de e fredag den 13e .. Men dagen känns piss iaf !

Har lagt ut en massa gamla pix på Facebook som jag hittat på efterfesten.com idag :) De va iaf kul o kolla på .. En massa gamla minnen som kom upp ! Roliga o mindre roliga minnen .. Men mest roliga ;) hehe ..

Dessutom kom jag på igår kväll att jag åker ju till Spanien snart .. Den 23e . Så de e inte långt kvar nu ;D Ska bli super skönt o komma till värmen en vecka o bara njuta ! Måste börja kolla va fan jag har för sommar kläder o ha med mej .. Har ju inte alla mina kläder här i Ockelbo .. Har ju en massa kläder kvar hos Mickis i Gävle ! Kanske skulle ta fingrarna ur arselet o hämta dom snart ! Men de hinner jag ju säkert inte innan jag åker .. Men sen har jag ju hela sommaren kvar här i Sverige som jag ändå måste ha kläder på lixom ;)

Aja .. Ska dra iväg med syrran en snabbis nu så hinner inte skriva nå mer ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: