matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Bortamatch ;)

Kategori: Dagens Ord

Mitt underbara lag som jag/vi fått ihop heter ju då Bortamatch ;) .. Glöm inte att flirtgubben e med .. För de har dom glömt i spelprogrammet !!! (INTE OKEJ!!!)


Dom som spelar i mitt lag i år är :

Matilda Poulsen (jaag såklaart ;))
Mattias Högström (målisen för i år :))
Phúc Nguyen
Elov Olsson
Jocke Lantz
Robert Pettersson
Patrik Johansson
Anna Hedberg
Therese Sjögren

M1 (dom heter så för att jag inte minns vad dom heter och mamma har fixat dom till laget :P)
M2 (dom heter så för att jag inte minns vad dom heter och mamma har fixat dom till laget :P)


Kommer o bli super kul de hära :) Har nog till o med en chans o vinna i år .. Skulle ju va sjukt cooolt .. Men jag är inte där för o vinna .. Jag är där för o ha en MASSA kul ;D

Så kommer ni o hejar på mitt lag så vill jag se plakat och pompoms ;) haha





Kommentarer


Kommentera inlägget här: