matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Är i Ockelbo o hälsar på :)

Kategori: Dagens Ord

I morse åkte jag med syster till Ockelbo .. Har hängt hemma hos mamma hela dagen tills Jennifer slutade jobbet .. Sen fick jag äntligen träffa henne o magen :D Så himla mysigt !! Blev en biltur o en fika i henne o Leo´s nya lägenhet :) Jennifer hade bakat bullar igår så fick goda bullar t kaffet ;) mums !!


Har även vart hemma hos farmor Maggan o hälsat på en sväng här på kvällen :) Ska dit i morgon igen ..

Snart blire en prommis till Elin o säga hej o sen en prommis fram på byn t Niklas jobb o hålla honom sällsis när han har en timmes väntetid på tåget .. Segt de måste va o sluta halv tio o vänta på tåget till halv elva !!

Äh nu orkar jag fan inte o skriva nå mer .. Lite kort om min dag iaf :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: