matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Nykter

Kategori: Dagens Ord

Yes jag gjorde de ... Va ut på Interpool o Heartan nykter igår ! De va ju inte allt för roligt men de funkade .. Men shit vad osocial man blir när man e nykter .. Man håller sej lite bakom alla andra lixom . Iallafall jag !
Träffade en hel del roliga människor igår ändå .. Va kul o träffa lite gamla vännor o så . Skönt att jag va nykter så jag kom ihåg vad jag sa o att jag hade träffat dom :P haha ..
De va ganska lite folk på Heartan igår .. Men de e ju inte många dagar kvar till löning o de har ju vart jul o nyår så e väl därför de inte va så mycke folk ute !

Nicole , Jag o Johannes förra helgen ;D


Här hänger vi ofta ;D (Y)


Idag fick jag ett sms av Hannah att maten snart va klar .. Härlig granne jag har va ?? ;P hihi . Sitter hemma hos henne nu . Hon drog iväg för ett tag sen o jag ligger i hennes soffa o glor på teven ..

Men dra ballen i gruset va dålig jag e på o skriva .. Har lixom ingen fantasi .. Men måste komma igång med bloggen igen .! Förresten .. Ngn som ska till Ockelbo idag ? O sen hem till Gävle igen ?? Jag skulle behöva åka o hämta min dator hos pappsen :)

Nä nu orkar ja fan inte skriva nå mer ..
Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: