matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Böööp !

Kategori: Dagens Ord

Idag kom Hannah o väckte mej kl tolv .. Va sjukt trött .. Gick inte o la mej förrns klockan va halv fem i morse .! Har kommit fel i tiderna så e vaken typ hela nätter ! Sen kolla vi på tv tills vi gick hem t Hannah vid två tiden o käka soppa .. Vid halv fyra blev de en långprommis .. Skönt som fan va de ..!
När vi kom hem så kom Nicole o Johannes typ direkt .. Vi snacka en massa o sen drog Nicole o Johannes .. Jag o Hannah gick hem t henne .. Så nu sitter vi här igen .. Lr de har vi gjort ett tag ...
Jag tänkte att jag kanske ska uppdatera lite i bloggen .. Inte världens roligaste inlägg men de e ju en uppdatering iaf ;) hihi !







 

Nä nu jävlar ska de raggas !!! ;) haha



Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: