matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Mamma Hennibej & Pappa Reo Lehn :)

Kategori: Dagens Ord

Ja nu vet väl dom flesta om de .. Sett att Hennibej har gått ut med de på Facebook för ett tag sen så nu får jag äntligen skriva om de på min blogg ;) hihi ! Sjukligt glad för henne o Reo Lehn . Dom ska få en liten bebis ! När hon ringde mej för o berätta så pratade vi i telen jätte länge om allt o ingenting .. Sen säger hon till mej att hon ska berätta en sak .. Jag frågar henne direkt om hon e pregnant ?! Och ja hon säger : Hur fan visste du de ? Jag sa t henne att jag hade den känslan (o känslan va ju rätt tydligen ;P) o e super duper glad för deras skull ;) En flicka måste de ju bli eftersom de e en Poulsen ;P hehe ! Aja .. Ville bara skriva de ;D

Mamma Jennifer :)
Bebis i magen

Pappa Leo :)

Blivande föräldrarna :)
Jag o Hennibej :P
En till på oss två <3

Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: