matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Vad halv tio gick jag hem från pappa och t...

Kategori:

Vad halv tio gick jag hem från pappa och två minuter senare kom 6an o hämta upp mej o vi åkte till järbo o drack kaffe .. Efter kaffet skjutsade han hem mej o jag drog t sjöbacken en snabbis o pratade med Carro (; dock kändes de lite tråkigt i bara träffa Carro så där kort men hoppas att hon kan komma t mej i morgon .. Skulle va sjukt trevlans (; efter jg pratat med henne åkte jag hem o kolla på Musikhjälpen o prata i luren med massa olika människor (: ska ta mej en kaffe nu tänkte jag (: fan skit hungrig o vill ha Max mat .. Men men .. Får svälta istället ! Haha .. Pontus kanske kommer hit o håller mej sällsis (: ganska full men rolig .. Haha .. Hmm .. Längtar tills i morgon när min Hannah e häääär !!! Kommer bli massa mys med min gumma (; vi hörs sen alla söta o salta (; Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: