matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Så va man på jobbet igen då .. Igår när Ni...

Kategori:

Så va man på jobbet igen då .. Igår när Niklas kom slappa vi lite i soffan innan vi gick t tvättis o hämtade all min tvätt .. Sen blev de soffan igen .. Tiden rann iväg o vi kom inte i säng förns vid två inatt .. Blev ingen massage heller .. Vaknade inte ens i morse när Niklas klev upp . Niklas hade tagit sina kalla händer under mej o jag hade bara hoppat till .. Haha .. Snacka om trött tjej .. Inte ett minne av de :P idag har jag bara kollat på tv , pratat i telen , spelat på fånen i vanlig ordning och lyssnat på Musikhjälpen såklart (: en jävligt halkig promenad till jobbet idag .. Halkade till flera gånger men klarade mej på benen iaf :P höhö .. Innan syster gick hem från jobbet fick hon först försöka knäcka ryggen på mej .. Kom bara ett litet knak :/ Funderar på o dra t mamma i morgon så hon får köra en riktig massage på mej .. Har ju så grönjävligt ont i ryggen hela tiden .. Snart e de lördag o då kommer Hannah hit t Ockelbo o hälsar på (; Blir en mysig dag och kväll ! Massa planer .. Bada , soppa , glögg , döpa badankan o massa annat (: trevlans trevlans sörröduru ! Allt kommer väl att gå i 180 när Hannah e här ;9 höhö .. På kvällen tänkte jag köra lite fest hemma hos mej . Sen om de finns nå annat vi kan dra iväg på så drar vi väl på de .. Nä nu lär jag jobba ! Vi hörs sen alla söta o salta (; Puss puss Tildan <3

Kommentarer

  • Hannah säger:

    haha japp när jag är med så går de undan! fast får se om man är lite bakis så då kan de gå långsamt;P vi kanske kan sola där vid stationen när jag kommer om vi hinner ;) pöss

    2011-12-15 | 17:33:18
  • sofia säger:

    vilken nicklas äre du treffa?

    2011-12-16 | 10:20:43
  • Tildan (jag) säger:

    Svar till Sofia : Niklas min underbara vän .. Har lagt ut bilder på honom o skrivit om honom flera gånger förr .. Så de e bara i kolla bakåt i tiden ska du nog hitta ett kort eller två (:

    2011-12-20 | 17:02:01
    Bloggadress: http://matildapoulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: