matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Lite kort om mina dagar !

Kategori: Dagens Ord


Jahapp .. Har blitt dålig uppdatering sen julafton ... Men här får ni veta lite kort om mina dagar (:

Lördag : Ja då va de ju julafton och jag jobbade 7.30-23 .. Efter jobbet tog jag en taxi hem och Kurtan kom t mej efter nån minut ... Vi satte oss o drack o rökte lite o sen kom Madde också ... Sen åkte vi upp till Robert o Alex på fest ... Träffade lite gamla vännor o så .. Sen skjutsade Skogh hem mej , Pontus o Towe .. Kurtan gick o la sej efter en lite stund o jag o Pontus satt uppe o pratade till tidiga morgon !

Söndag : Skulle upp tidigt egentligen .. Men sov som en stock när luren ringde .. Vaknade till slut o pratade med Hannah .. Baggen , Linus , 6an o Baggens kusin kom förbi .. Sen åkte jag , Linus o Baggen för att hämta Hannah vid tåget .. Blev glögg , cigg , bad o vin med Hannah .. Baggen o Linus skjutsade mej o Hannah t mamma för att vi skulle dit o käka ... Blev inte långvariga där pga en viss person som va där .. Men jag kom iaf o käkade för mammas skull .. Sen kom Linus o Baggen o skjutsade hem oss t mej .. Baggen drog t sin familj o käka o Linus stannade (: Towe kom hit o vi festade på .. Baggen mfl kom också .. Sen åkte dom så jag o Towe drog t Sjöbacken o röjde o Hannah stannade kvar hemm o sov den lilla tröttmössan (; Efter stängning åkte jag o Towe med Dj:n som va snäll o skjutsade hem oss .. Jag gick bara in o bytte skor typ o lämnade av Kurt här hemma för att gå över till grannen på 4an på efterfest ..

Måndag : Jag kom inte hem förns klockan 8 på morgonen .. höhö .. Tyckte inte de va så stor idé att sova än så Hannah fick underhålla mej o försöka hålla mej vaken tills att pizzan öppnade klockan elva .. Blev promenad hem till syster .. Men hon o Dalton va i stan o handla .. Sune o Gordon va iaf hemma :D Ringde o beställde käk så fort pizzan öppnat o sen gick jag o Hannah o hämta den .. Hem käka glo på film o äntligen sova ! Sov , vakna , sov o vakna .. Nettan ringde precis när Hannah skulle gå t station så Nettan skjutsade ner Hannah o sen va vi ute o åkte en sväng (; höhö .. När Nettan skutsat hem mej kom Towe o vi kolla på film , spela spel , snacka o myste .. Sen blev de sängen (:

Tisdag : Towe låg o sov som en stock o jag klev upp o gick t jobbet .. Körde ett långpass 7.30-23 ... Sen hem spela spel på luren i vanlig ordning o sen Nip/Tuck ! Fick besök senare in på natten också ;P höhö .

Onsdag : Somnade vid klockan 8 på morgonen så jag sov typ halva dagen .. Sen pratade jag med Nettan i luren .. Gick fram o mötte Kurtan när hon slutade vid fyra .. Handlade o hämtade ut mina grejer från Nelly.com (: Baggen o Linus kom på kaffe o kaka ... Sen blev jag o Linus själva .. Lyssnade på musik , skoja o snacka (: Linus drog iväg till sin träning o jag hade "telefon tid" med Hannah , Elin o Towe (: Sen kom Linus tillbaka efter träningen så vi har kollat på tv , skojat o rökt sjuhundra cigg tror ja ! haha ... Hockeyn tog precis slut som gossen har kollat på .. Själv har jag kollat på Nip/Tuck (;

Snart blire sängen eftersom de är jobb i morgon 7.30 -23 ...

Trök uppdatering ... Men örsk fan inte skriva ALLT jag gjort dom här dagarna ...
Ha de alla söta o salta (; Puss puss Tildan <3

Kommentarer

  • Hannah säger:

    ULLA;) haha tyckte att du kunde dragit på lite mer om de där oväntade besöket ja ;) haha ;P nyfiken i en stut! får ta en riktig uppdatering på fredag! prata med mamma iaf så åker ut till valbo efter jobbet! får fixa ansiktsmasker å fundation till dig! vilken färg? ringer sen, puss

    2011-12-29 | 05:31:48
  • Tildan (jag:)) säger:

    haha ulla .. du får höra på fredag (;

    2011-12-29 | 20:43:30
    Bloggadress: http://matildapoulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: