matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Konstig känsla

Kategori: Dagens Ord

Blev ca två timmars sömn inatt .. Sov över också .. Vaknade 5 i 7 o jag brukar gå hemifrån klockan 7 ... Så de blev panik o hoppa upp ur sängen fort som fan o traska iväg till jobbet ... 7.30-23 idag alltså .. Trött satan men nu e de inte många timmar kvar tack o lov .. När jag kommer hem får de nog bli ett bad ! Skönt sörröduru (;

Många konstiga tankar o känslor som kommit nu också .. Jag fattar ingenting ! Absolut NOLL .... Hur gör man ? Vad gör man ? Försöker prata med mina vänner i luren om de men får lixom inget bra svar ... Men i morgon kommer två utav dom , Hannah o Towe hem t mej o vi ska mysa o ha lite tjej-kväll så då får dom fan hjälpa mej !

Nä nu lär jag jobba vidare .. Men vi hörs kanske senare !
Ha de alla söta o salta (; Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: