matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Jaha .. Igår kändes de som att dagen va 2 ...

Kategori:

Jaha .. Igår kändes de som att dagen va 2 minuter lång .. Den gick så jävla fort !! Pölsa hämtade upp mej hemma vid halv tre tiden så åkte vi till mammapappaBack för att hämta Stoffes nyckel .. Sen in i Stoffes lägenhet för att ta bilnyckeln till Maddes bil .. Vid fyra åkte jag , Nettan o ungarna mot Arlanda för att hämta upp Madeleine (; Vansinnesfärd dit pga att vi typ inte såg ett skit .. Köpte spolarvätska efter vägen .. Blev liiiite bättre men fan inte mycket ... Torkarbladen va ju inte dom bästa .. Men vi kom till Arlanda o hämtade upp Madde vid Terminal 2 (: Sen körde Madde hem .. Musik , sång , dans o prat i bilen på vägen hem (; När vi kom t Ockelbo släppte Madde av mej hos mamma .. Där va de julskinka , sill , mammas senap o massa annat gott på bordet :9 Bingolottos uppesittarkväll .. Mamma va den enda som vann .. Hon vann 100 spänn (: Fick julklappar av mamma o Magnus också (: bästa julklappen va spa med två olika sorters massage o massa annat där (: Tack för den mamma !!! Den roligaste va från Magnus .. En spade .. Ska lägga ut en bild på inslagningen :P haha .. Sen när alla gått o lagt sej o åkt hem satt jag o mamma kvar i soffan o myste (: Somnade sent inatt o sen upp med tuppen för att jobba 7.30-23 ! Min gyllgumma Madde kom förbi med en liten julklapp här på jobbet idag också .. En Alladin ask o en red bull (: sen körde smartot fast här på gatan ! Haha .. Slutade med att pappa L-G fick komma o hjälpa :p haha .. Nä nu lär jag jobba men vi hörs kanske sen eller nått ! God Jul alla söta o salta (; Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: