matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Ja nu gick de ngra dagar igen då !

Kategori: Dagens Ord

Jahapp .. Vart en spårad fest hos mej i lördags .. Men kul vare :P Hannah o jag satt o Drack glögg först .. Hällde i oss båda mina glögg innan vi hoppade i badet .. Höhö .. I badet blev de vin (: sen ramla de in lite folk .. O sen kom de fler .. Full fart hela natten .. Sen drog folk o några decka .. Kvar satt jag vaken själv i vanlig ordning .. Men fick till slut gå o lägga mej jag också .. Vaknade på söndagen o va fortfarande full .. Haha .. Satt mest o garva hela tiden ! Sen gick jag , Hannah o Linus fram o köpte cigg o cola ! Upp en snabbis på CH o kolla på fotboll där vi också träffade Sebben (: dock va ju inte jag o Hannah så intresserad av fotbollen så vi gick hem . Hannah städa o jag lagade mat ! Sen blev de Masjävlar :D Linus o Sebben kom förbi en sväng också .. Efter filmen somnade Hannah o jag kolla på Harry Potter på 5an .. Sen vaknade mitt lilla gryn o vi rökte o snacka innan de va dags för henne att gå t tåget . Själv låg jag kvar i soffan halvdöd ! Haha .. Towe ringde senare o vi gick t Preems o köpte tjockis grejer ! Sen kollade vi på Beck .. Lr kolla o kolla ? Vi satt för de mesta med våra telefoner i vanlig ordning :P haha .. Sen gick Kurt hem o jag låg kvar i soffan o kolla på dum burken tills jag somna .. Sov o vakna om vart annat hela natten o dagen ! Igår kväll blev de en promenad med Stina o snacka lite bajs ;P höhö .. Sen typ direkt när jag kommit hem så kom Baggen o Linus förbi på kaffe , snack o musik (: Krilleh kom efter nån timme o tänkte hänga här i Obo i nån dag ! sen drog Linus o Baggen hem iaf .. Blev en dusch för mej o sen kolla vi på film .. Upp i morse o gick t jobbet o nu sitter man här .. Jobbar 7.30-23 idag .. Sen ska jag nog hem o självdö ! Känns skönt att min bakfylla bara höll i sej i två dagar den här gången iaf (; Har funderat dom senaste gångerna när jag har varit bakfull om de är värt de .. Bakfull o jävlig i 2-3 dagar .. Känns inte riktigt okej .. Har till o med börjat spy på bakfyllan ibland ! Absolut inte okej ! Jaja nu örsk ja int skriva nå mer men här får ni en bild på mej o Hannah i lördags iaf (; puss puss Tildan <3

Kommentarer

  • Hannah säger:

    haha en transa å en hora ;) läckert <3

    2011-12-20 | 18:21:06

Kommentera inlägget här: