matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Idag va jag en trött människa som absolut ...

Kategori:

Idag va jag en trött människa som absolut inte ville kliva upp från sängen .. När jag väl klev upp så tog jag mej bara till soffan .. Sen låg jag kvar där tills Kurt kom .. Vi snacka o spela spel på fånen som vanligt :P höhö .. Sen plockade jag ihop min tvätt o vi gick ner till tvättis .. När vi slängt i två maskiner gick vi fram till Ica o handla .. Stannade till vid Ug o tog en cigg med Niklas innan vi gick hem .. Towe gick hem till sin mamma för att sova en sväng eftersom hon ska jobba natt .. Jag gick t tvättis .. Har Facebookat , glott på tv o sprungit t tvättis resten av dagen .. Snart kommer Niklas o då ska jag få massage (; men först ska jag dra med honom t tvättis o hämta all tvätt :P höhö ! Ha de alla söta o salta (; Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: