matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Bloggar från datorn ;O

Kategori: Dagens Ord

Nu ska jag göra ngt som jag inte gjort på länge ... Blogga från datorn ! Sms-bloggar ju för de mesta nu för tiden .. Ibland går jag in på blogg-appen på mobilen men de e fan lättare att bara skriva ett sms o skicka iväg t bloggen lixom (; Hmm .. Märker att de ser konstigt ut också .. Dom här grejerna är borta som man brukar klicka på om man ska göra tjock text , lägga till bilder , nån video eller lägga ut nån länk ...?! Hmm .. Är de bara så för mej eller ?? Aja .. Skit samma ... Är på jobbet nu iaf .. Har sån fruktansvärd mensvärk att de känns som att jag ska avlida snart .. Vet ju att jag inte kommer göra de .. Men när jag brukar få mens så sover jag bort dom första två , tre dagarna .. Vilket inte gick idag eftersom de va personalmöte i morse o sen jobb 16-23 .. Kommer nog somna gott när jag kommer hem (; Om inte värken håller mej vaken dåå .. Men positivt tänkande nu Tildan !! ;9 höhö !

Undrar hur många gånger jag kommer drutta på arselet när jag går hem från jobbet ikväll då ?? ;P haha .. I morse när man vakna så snöade de för fullt ju .. Så nu e de vitt på backen i Ockelbo .. Kändes som att jag fick lite ny energi när de blev lite ljusare .. Men inge mer snö tack ! De här är lixom perfa !

I morgon är jag ledig o tänkte försöka mej på en städ-dag o kolla om de finns nån tid ledig nere i tvättis ! Kan ju alltid hoppas att de finns .. Och att jag har orken till att städa .. Men som sagt .. Ny energi av de vita på backen (:

Towe aka Kurt va hem t mej på kaffe innan jag skulle t jobbet ... Och jag kom på en sak .. För att få så många människor som möjligt att gilla en bild på facebook så ska vi
1 . ha två bh:ar
2 . trycka upp tuttarna till hakan
3 . ha så urringat som möjligt
4 . ca tre lager smink
5 . puta lite med läpparna
6 . kolla lite neråt
7 . knäppa ganska högt ovanifrån såklart ! (så man ser klyftan rejält o de ser ut som man har skiiit stoora tuttar)
8 . och skriva en konstig text (helst engelska)

Sen vare inge mer tror ja ?! haha ...

Herregud .. De e skönt att man kan ha roligt åt folk iaf ... Gjorde en "Lika som bär" bild idag .. Tyvärr kan jag inte lägga ut den .. Men jag o Kurt hade då heeemskt roligt åt den ! hahahahah .. Alla som vill se den e välkomna hem till mej så kan jag visa ;P höhö ! Fan ! Jag vill lägga ut den .. Men de gååår ju inte .. Fan fan fan !!!

Äh här sitter jag o svamlar o snackar massa bajs .. Jobba jobba jobba nu Tildan !

Just ja .. Vill ni veta vad jag ska göra på fredag ??? Ja då kan ni fortsätta läsa ;P Jag ska ..... jobbaaaaaa .. Kul va ?? Äh .. Pengar sörröduru .. Jobbar 7.30 - 23 ... Så de e långpass alltså ..

Nä nu räcker de för mej ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: