matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Bläää .. Har tappat lusten o orken att blo...

Kategori:

Bläää .. Har tappat lusten o orken att blogga igen som ni kanske har märkt .. Förlåt för de mina underbara läsare .. Ska försöka bättra mej .. Känt mej bakis dag två hela dagen .. Men i morgon ska de va borta iaf (: har mest suttit i soffan o glott tv o prata i luren .. Sen kom Towe o Niklas på kaffe o skitsnack (: vi alla gick fram o handla på Ica o sen lämnade jag o Towe av Niklas vid hans jobb o gick hem t mej för att laga mat ! Blev köttbullar , makaroner o gräddsås (: mumsfilibabba !! Myyyycket sås såklart (; höhö ! Efter maten låg vi båda halvdöda i soffan innan Towe gick t boyfriend ! Jag låg kvar o sen när klockan va typ 21.40 kom Niklas (: Slog igång Burlesque på hans dator .. Helvete vad vi dregla både jag o Niklas ;9 Cam är ju så grönjävligt snygg så att de rinner till i trosan på ma !!! (; höhö ! Efter filmen bädda vi rent o tog nattciggen .. Slog igång en film på min dator vid sängen när vi lagt oss .. Niklas somna ju typ på två röda .. Själv har man ju svårt o sova !! ): nä nu örsk ja inte skriva nå mer .. Hörs Fuckface (; Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: