matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Ännu en natt med lite sömn .. Vart väl ca ...

Kategori:

Ännu en natt med lite sömn .. Vart väl ca 3 timmar igen .. Men man lever ju bara en gång tydligen så de e väl bara o köra på !! (; igår när jag slutat gick jag hem t mamma .. Pratade lite med henne innan jag skulle lägga mej .. Sen började luren ringa .. Madde va på fest på min gata o ville att jag skulle komma dit .. Så beställde taxi hem t mej där Kurt väntade .. In o bytte om en snabbis o sen in i taxin igen för att åka till slutet på min gata .. Madde kom ner o vi rökte , snacka o kramades såklart (; hon tyckte vi skulle följa med upp .. Väl där uppe kände jag mej inte vidare välkommen ): min gamla gos va där .. Han gick förbi i hallen när jag stod där så jag heja .. Han heja tillbaka .. Men sen du .. Då höll han sej undan .. Blev irriterad över att han inte ens kunde komma fram o prata o va social .. Så sa t Madde att jag hade lust o ta tillbaka min telefon som han lånat .. Sagt o gjort .. Madde sprang in i köket på en gång innan jag ens hunnit prata klart o hämtade den av honom .. Kanske vart lite fel men tycker inte heller att han behöver ha min mobil om han inte ens kan prata med mej !! Hallå lixom ??! Va hände ?? Super ångest o Depp blev jag iaf när jag o Madde gick strax efter de .. Pölsa ringde o kom o hämtade upp mej o Madde med taxin också åkte vi hem t honom där johan o Nicklas satt i badet (: pölsa o Madde hoppade i o joina dom .. Jag höll mej på den torra sidan .. Inte en droppe alkohol föns vi kom hem t Pölsa då .. Hade den där ångesten så en grogg fick lugna ner mej .. Vi spela jag har aldrig (: sen efter andra groggen gick jag hem t mamma o la mej för att sova .. Upp i morse o gick t jobbet .. Kortpass idag 7.30-14 .. Sen kommer pappa o hämtar upp mej (: vi ska åka o slänga lite kartonger o glasflaskor från mej o sen skulle dom bjuda på mat (: Hasse vill även att jag kommer in t stan .. Funderar starkt på o åka in .. Men de e ju de här med sömnen .. Hur länge orkar jag ?? Förr gjorde jag de men då gick man ju på nå helt annat än ren energi ! Aja .. Jobba vidare nu så hörs vi sen (; Hoppas att ni alla söta o salta får en underbar lördag (; Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: