matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Wörking

Kategori: Dagens Ord

Sitter på jobbet nu .. Jobb 8-17 idag .. Men i morgon drar jag o Nicole iväg till Hedemora på jobb för L.O Smith ;D Kommer bli kul som fan ! Sist jag o Madde va där så va vi där bara en vanlig kväll o hade super kul .. Nu ska jag o Nicole va där hela helgen .. E nån Stadsfestival av nå slag där i helgen ;) Kul kul !

Nicole ;)

Igår fick jag äntligen upp gardiner i lägenheten .. Så jävla skönt .! Blir sån skillnad ju ! Gardiner brukar va bland de första jag sätter upp när jag flyttar eftersom de känns mer bebott lixom lr va man ska kalla de .. Den här gången tog de lite tid eftersom de inte fanns nå gardinstänger i lägenheten o jag e ju inte den bästa på o hålla reda på alla mina grejer efter aööa jävla flyttar ;P haha .. Har iaf fått upp ett par gardinstänger nu som får sitta där tillfälligt tills jag har kommit in till ValboIKEA o köpt nya !

Efter jobbet idag ska jag hem till mamma en snabbis o kolla lite grejer sen blire väl vidare hem till Annica o Örjan .. Tänkte hälsa på Annica o snacka lite skit o röka en massa cigg .. Sen lär jag fan hem o packa tills i morgon ! Vette tusan va jag ska packa med mej för grejer :/ Jobbkläder vet ja ju .. Men får vi sluta tidigare nån kväll så vill man ju ha partykläder o ;) Också såklart nå kläder o ha på mej på dagen .. Öööh va segt de känns .! Hatar o packa .. Blir alltid att jag missar ngt ju !!

Ska bli sååå skööönt o slippa Ockelbo för en helg ;)

Aja .. Lär jobba o va lite social nu !


Kommentarer


Kommentera inlägget här: