matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Hedemora - Ron De Jeremy - Akuten !

Kategori: Dagens Ord

Ja nu har jag vart oduktig på uppdatering igen ! Men här kommer de en uppdatering iaf ;) hehe .. Jag o Nicole va ju till Hedemora o jobbade på En&En Halv i helgen ! Hade super rolig helg som aldrig kommer o glömmas .. Lr de vi kommer ihåg då alltså ;P haha .. Mycket som hände där ska inte nämnas men lite kan ja ju bertätta .. Nicole decka i en av bossarnas garderob , shotsrace på nätterna/mornarna , jag decka i en av bossarnas säng (samma boss som Nicole decka hos men dock inte samma natt) , efterfesterna höll på till typ nio varje morgon , många nattsamtal med Madeleine i Malta , skön musik o sköna människor !! Gryyyym helg med andra ord ;) Dock saknades Madeleine :/ Men de blir fler gånger i Hedemora ! Dom ville ju att vi skulle komma tillbaka ;) Hihi !!! We LOVE Hedemora ! haha ! Tack Marcus , Kim o alla ni andra grabbar för en gryyyym helg !!


Efter jobbet på lördagen ;D


Så här slut va Nicole på lördagen i bossarnas trappuppgång innan vi skulle gå in o säga hej då till grabbarna ;P haha


Den 11 Sep drar jag , Nicole o Madeleine till SthlmRon De Jeremy´s Releasfest för hans Rom ... Kommer bli så jävla kuuung !
Fick hem biljetterna idag ;)



Nu till ngt helt annat ...
I tisdags kväll kände jag att jag hade ont i magen men tänkte att de går väl lixom över .. Gick o la mej o glodde på film o försökte sova men de gjorde bara mer o mer ont .. Slutade med att jag ringde mamma vid halv tolv o grät . Hon kom o hämtade mej o vi åkte hem till henne . Hon kände på min mage o vi funderade på om de va blindtarmen . La oss i sängen o försökte sova o tänkte att vi åker till Hc i morgon ! Vaknar senare på natten av att jag har ont men somnar om igen . På morgonen ringer jag till Hc men får inte tid förns halv två på dagen .. Går upp o lägger mej i soffan o glor på film som jag somnar till .. Kallsvettas av smärtan och tillslut e klockan halv två och jag e nere på Hc .. En läkare kollar på mej o skickar med mej en remiss till kirurgen på akuten och jag o mamma åker dit direkt .. Läkaren på Hc misstänkte blindarmen han också därför blev de så .. Väl inne på akuten tar dom massa prover o klämmer en massa på mej .. Sen får jag vänta på en gynekolog . Tack o lov blev de en kvinnlig gynekolog den här gången :D Hon kommer fram till att jag har Livmodersinflamation o nå mer skit som jag inte minns .. Så hon skriver ut två sorters antibiotika o skickar hem mej !! Tack gode gud för att jag slapp operation !! Så nu blire nyktert för fröken Poulsen i tio dagar ! Hejja ! Ska tillägga till er som inte förstår o tror att fröken Poulsen e ett snusko med sin pulla att så e inte fallet .. Jag har tydligen varit för noga med o tvätta mej "där nere" så att de har kommit in en massa andra bakterier som inte ska vara där o dom har "klättrat" upp till livmodern !
Ja de va en snabb beskrivning av min onsdag de iaf ! Så nu vet alla deeee !!

Ska slå på en film nu o försöka hålla mej vaken tills Madeleine landar i Svea vid två inatt ! Saknar min lilla sockerpulla jätte mycket juuu !

Jag o Madeleine sist i Hedemora ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: