matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

billigt ?

Kategori: Dagens Ord

Har man vart på stan idag då ... Köpte nytt smink eftersom jag tappade bort de för exakt en vecka sen ! De suger ju balle .. Har inte råd heller .. Så vart tvungen o köpa H&M smink .. Och ändå blev de 450 spänn .. O de känns skit ..! Jag vill ju ha riktigt smink !!! Aja .. Får väl gö de bästa av situationen !

Nu sitter jag i soffan hemma hos Mickis (och mej) .. Ska hoppa in i duschen snart .. Men jag e ju trött som en pannkaka med ketchup på ! Usch .. Hur kan man äta pannkaka med ketchup ??
+= ?

Ska kolla på en lägenhet också .. Hoppas att den ser bra ut o att jag får den .. Skulle va suuuper då ;) hihi .. Skulle bli huur happy som hellst !! ;D

Nä nu ska jag duscha ..
Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: