matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Otrohet :(

Kategori: Dagens Ord

Shit .. Jag läste Hugo Rosas blogg inlägg nu om otroheten .. Han e ju så sjukt kär i Paulina o hon sårade honom totalt .. Hon e för ung för o förstå tror jag .. Man gråter ju när man läser hans sårade ord på bloggen !!
Här kan ni läsa de
http://www.hugorosas.se/ på rubriken ODI ET AMO ..
Paulina & Hugo

Herreguud .. Tycker att de va bra att Jockiboi la ut samtalet med Paulina så Hugo fick veta sanningen !! Även fast de sårade Hugo så tycker jag att han förtjänade att veta hennes grymma svek eftersom han ville ge sitt liv till henne och spendera de med henne livet ut !!

Här kan ni gå in på Jockibois blogg o lyssna på samtalet med Paulina
http://www.jockibois.se/ på rubriken Paulina (Paow) Otrogen mot Hugo ..

Tyvärr e kärleken grym ibland .. Hoppas att jag aldrig kommer att bli så sviken som han har blivit !

Aja .. Va bara de jag ville säga .. Nu blire en prommis med Lizton !!
Söt Lizton !!


Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: