matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Trökboll !

Kategori: Dagens Ord

Jahapp ... Nu sitter jag här i soffan hemma hos Jimmy o bara väntar på att han ska komma hem .. Hostar som tusan gör ja också .. Så jävla drygt ! Försöker o ragga skjuts till Systemet så jag kan bli full ikväll o gå på Heartan o kolla på Petter .. Han kommer ju tydligen dit ikväller ;D Verkar som typ ALLA ska dit o glo på honom ikväll ! Så de blir ju kul med en massa folk ute ;) hihi ..

I morgon flyttar jag :D Ska bo själv för första gången på typ 5 år lr nått åsnt .. Kommer o bli ensamt .. Och jag som hatar ensamheten .. Men endå ska de ju bli skönt o ha ngt eget också .. Där de bara e mina regler ;) hihi ..

Men va fan ska jag ha på mej ikväller då ?? Shit .. De har jag inte tänkt på ... Ååååh .. Orka ?! Tänk om jag kunde knäppa på fingrarna så va jag färdigfixad o lite lullig ;) Gud så skönt de skulle vara !! Jag vill kunna trolla !!!

Nä usch .. Orkar fan inte skriv ngt .. Sjukt tråkigt inlägg !! Jag veeet .. Men jag skrev ngt iaf ;)
Här bjussar jag på en bild på mej o Mickis ;)


Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: