matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Sätra

Kategori: Dagens Ord

Andra natten i Sätra hos Nicole nu .. I morgon ska jag hem o städa hade jag tänkt .. Kanske fixa lite mer gejer om de går .. Skulle behöva hämta fler grejer t lägenheten .. Och dom grejerna har jag ju hemma hos Mickis och hemma hos Emma .. Men behöver ju ngn som kan skjutsa mej .. Men måste iaf till Emma o leta på min dator .. Eller min o min .. Men ska ge tillbaka den till pappsen eftersom den e sönder .. Så ska vi byta dator på fredag .. Så jag får en fungerande av honom istället ;P hihi ... Man känner sej ju lite handikappad utan dator lixom ! Tur att jag har en sån snäll pappa !!! (Y) :D


Nä .. Nu ska jag lägga mej i soffan o glo på tv o försöka o bli trött .. Hannah o Nicole sover redan dom !!
Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: