matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Flytta ?

Kategori: Dagens Ord

Hmm ... Vad tråkigt jag har .. Jag vill flytta nuuuuu ! Tänk om jag kunna trolla .. Då hade lägenheten vart klar nu .. Allt på sin plats ;P Tänk vad allt skulle vara lättare om jag kunna trolla .! Herregud !

Hmm .. Hoppas P kommer ikväll .. Han e så lätt människa lixom .. Vi pratar i telen o hörs på fb o sms .. Sex blire nästan alltid när vi ses .. Men ikväll vill jag bara ha närheten !

En rök på de här sen ska jag gå upp t vinden här hos Mickis o leta på mina sängkläder .. Hmm .. Vilken kartong ligger dom i då ?! :/ Segt .. Orka lixom ?!!! Näe ! Men måste ju om jag ska sova där ikväll !!
Lite skönt de här såg ut då !!
Jimmy e snäll o lånar ut bilen o Bill e snäll o lånar ut släpvagnen ! Tack till er två !

Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: