matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Flytta !

Kategori: Dagens Ord

Nu e jag ledsen i ögat ! Blev inge flytt idag .. Men min kära mor kommer in i morgon o hjälper mej ! Tack mamma ! Du är snäll du .. Så äntligen i morgon blire inflytt ! Skiter i allt nu .. E bara så ledsen .. Jag vill ju vara i min lägenhet !!! Men får vänta tills i morgon då ... Nu undrar jag bara vart jag ska sova inatt ?! Blir inge besök av P inatt då .. Kanske får bli så i morgon istället .. Ska kolla med honom sen om han vill komma då istället ! Skulle vara mys ! Då kanske man kommer o va lite piggare också .. Men han kommer väl o vara bakis lr full i morgon o :P

Blir o sova hos Tc ikväll ...

Men vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: