matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

:)

Kategori: Dagens Ord

Fick nyckeln till lägenheten idag :) Nu försöker jag bara få tag på ngn som kan köra dit min säng , tv & soffa .. Mer orkar jag fan inte köra dit idag .. Sjukt bakis .. Blir antagligen , Mickis , Linda & Johanna W som hjälper mej o köra dit grejerna .. Sen när jag kommit in med dom så tänker jag slå på en filmjävel o sova !! ;P haha .. Men kanske blir så att man får besök redan första natten ... Fick ju nyss ett samtal av P ;) Så han skulle höra av sej lite senare .. Skulle va mys med hans sällskap inatt ... Behöver lite närhet känner jag !!

Igår köpte jag en vinare för att jag skulle ta de lugnt .. Och jag skulle absolut inte gå på efterfest eftersom jag skulle flytta idag ! Men jag heter ju Bertil jag också ! haha . Hur i helvete gör man när man ska ta d lugnt en ute kväll ? Efterfesten får man på köpet när man inte har nån karaktär ;P haha . Herreguuud !

Blir ju lugnt hela helgen iaf .. Blir o pyssla i lägenheten bara ... Syrran ska väl hjälpa o köra ngra lådor i morron .. Och på söndag kommer mamma in med en massa grejer som jag har lämnat i Ockelbo hos henne .. Jag har fan grejer överallt !! I Ockelbo hos mamma , hos Mickis , Jimmy , Emma & Milla ... Har jag nå fler grejer hos folk som jag glömt lr ??? haha ...

Aja .. Nä nu orkar jag inte skriva nå mer ..
Vi hörs Fuckface !
Ha de alla söta o salta ;)
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: