matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Träningsvärk 2000

Kategori: Dagens Ord

De va ju Mix-cupen i lördags .. Gick inte så super för AllaFårLigga .. Men vi hade nog roligast ;P haha .. Härligt gäng ! Vi kom 9:a i år .. Förra året kom vi 8:a .. Så nästa år tänkte vi komma 7:a ;P hahaha !
Har haft sån jävla träningsvärk !! Men känner att de e på bättringsvägen nu iaf . I morron kommer jag nog kunna gå som folk iaf ;) haha ..
Kvällen ( och dagen såklart ) va super rolig ! Längtar redan tills nästa år ! ;D
Jag vann ett pris också ! jag blev årets lagledare ;D Blev riktigt överraskad ... Hade absolut inte väntat mej ngt pris .. Men glad blev man ju såklart ;) hihi ..
Fick trevliga samtal under natten också ;D De gillar jag ! hihi

På onsdag tänkte jag åka hem till Gävle .. Ska träffa Nicole o ta en fika med henne .. Sen hade jag tänkt o träffa min lilla plommonkaka Milla såklart ;)
Ska försöka sniiika åt mej en timme lr nå med syster också .. Längesen bara hon o jag umgicks nu !

Äh .. Nu orkar jag inte skriva nå mer .. Men en liten uppdatering fick ni iaf ;)
Här får ni lite bilder från cupen ;)











Vi hörs Fuckface !
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: