matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Grattis min lilla plommonkaka !! ;D

Kategori: Dagens Ord

Grattis på 23års dagen Milla !! Lr va de 30 ? ;P hihi .. Hoppas att degn är TOPPEN ! På fredag kör vi all in gumman !

Jag o Milla första ögonkastet ;) KÄRLEK <3


Igår fick jag o Fågeln för oss o att vi skulle åka till Stockholm idag .. Så vi hoppade in i bilen o åkte hit idag ! hihi ... Är hemma hos min älskade Izabelle ! Typ 10 månader sen vi träffades sist ! ;O Tur att de finns telefoner ;) hihi ... Ikväll blire party här hemma hos Izza med henne o Fågeln o några av hennes vännor ;D Ikväll kör vi all in i sthlm ;) SKÅÅÅL !

Jag o Izza sist hon va o hälsade på mej in Gävle ;) KÄRLEK <3


Min o Izza´s låt ;)

Vi hörs Fuckface !
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: